/ Informacje / Płatności i wysyłka

Płatności i wysyłka

Płatności

Płatność jest warunkiem rozpoczęcia produkcji – czas realizacji liczony jest od momentu finalizacji zamówienia, czyli od potwierdzenia wpłaty oraz przesłania i zaakceptowania poprawnych materiałów do druku.

Faktury VAT wystawiane są w dniu zakończenia produkcji (najczęście jest to dzień wysyłki towaru).

Na życzenie Klienta wystawiamy faktury Proforma i przesyłamy na adres e-mail wskazany podczas rejestracji - chęć otrzymania faktury Pro-forma należy zaznaczyć w uwagach przy składaniu zamówienia lub w odpowiedzi na e-mail z zamówieniem.

Faktury VAT oraz paragony fiskalne są dołączane do paczki oraz wysyłane razem z każdym zamówieniem.

W przypadku braku kompletnych danych firmy, lub rezygnacji z faktury VAT, zostanie wystawiony paragon fiskalny.

Na podstawie paragonu fiskalnego – do 3 miesięcy  – możemy wystawić fakturę VAT . 
W tej sytuacji należy dostarczyć do nas osobiście, przesyłką kurierską lub listem poleconym  
(na swój koszt) oryginalny paragon fiskalny oraz dane do faktury VAT.

Szczegółowe warunki są dostępne w Regulaminie.

Dane do przelewu:

DUONET Sp. z o.o.
ul. Krakowska 76
33-100 Tarnów

Bank Credit Agricole
Nr konta 73 1940 1076 3171 2888 0003 0000

Wysyłka

Koszt wysyłki jest kalkulowany indywidualnie dla każdego zamówienia i jest podawany przed finalizacją zakupów. 
Kalkulujemy je w taki sposób, żeby maksymalnie zoptymalizować i wykorzystać możliwości transportu oferowane przez firmy kurierskie. 

Wszystkie produkty w ramach jednego zamówienia są wysyłane w jednym terminie – jeżeli zamawiane produkty mają różną dostępność czasową – wówczas obowiązuje termin dla najdłużej realizowanego zamówienia. Istnieje jednak możliwość wysyłek osobno – w tym celu należy skontaktować się z naszym biurem obsługi klienta w celu uregulowania dodatkowych kosztów.

Koszty przesyłek są obliczone dla adresów na terenie Rzeczypospolitej Polskiej – cena wysyłki zagranicznej może różnić się od podanej na stronie finalizacji zamówienia. Za każdym razem przed złożeniem zamówienia wysyłanego za granicę prosimy o kontakt.

Możliwy jest odbiór osobisty – w tym przypadku koszt przygotowania produktów do odbioru własnego oraz obsługi klienta podawany jest jako koszt wysyłki.

Wszelkie wątpliwości chętnie wyjaśnimy telefonicznie.